воскресенье, 11 мая 2014 г.

მეოთხე დღე



      მეოთხე დღე დავიწყეთ წინა შეხვედრის გახსენებით. შემდეგ ტრენერმა აგვიხსნა და თან ვიმუშავეთ სახელმძღვანელოში, შეფასების მეთოდებზე. გავიგე, რომ ეს მეთოდები უნდა ემსახურებოდეს განმავიტარებელ და განმსაზღვრელი შეფასებების შემდეგ მიზნებს:
განმავითარებელი შეფასებები
  • მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება
  • თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის ხელშეწყობა
  • პროგრესის მონიტორინგი
  • ნასწავლის გააზრების შემოწმება და მეტაკოგნიტური აზროვნების ხელშეწყობა
განმსაზღვრელი შეფასება
  • მასალის გაგებისა და ამა თუ იმ უნარ-ჩვევის ათვისების ხარისხის შემოწმება სტანდარტთან შესაბამისობით.
გავეცანი რესურსებში ნიმუშებს და შემდეგ ჩემი პროექტის გეგმაში შეფასების ჩარჩოში შევავსე ცხრილი -  შეფასების დროის ჩარჩო, შემდეგ სვეტებად:

  1. პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე;
  2. მოსწავლეები მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს;
  3. პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ.
 აქვე გავაკეთე შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი.

გავაკეთეთ მოსწავლის წინარე ცოდნის შეფასების ფორმის ნიმუში და შევინახე საქაღალდეში ,,შეფასება".  
დავიწყე ჩემი პროექტის შესახებ პრეზენტაციის დამზადება (პირველი 4 სლაიდი-სათაური, მიზანი, მიმართულების მიმცემი კითხვები და შეფასება) -შევინახე ,,პროექტის გეგმის" საქაღალდეში.

დღევანდელი ტრენინგი წინა დღეებთან შედარებით უფრო რთული იყო, თუმცა თავი მაინც გავართვი....  ვისწავლე ის, რომ  პროექტის დაწყებამდეც და მთელ პროცესში უნდა განვახორციელოთ ბავშვების შეფასება, რაც საკმაოდ შრომატევადი პროცესია!

მადლობა, ჩვენო ძვირფასო, დაუღალავო ტრენერო, ქალბატონო ნინო!!!

3 комментария:

  1. შენი მონდომება შედეგს ნამდვილად მიაღწევს

    ОтветитьУдалить
  2. შეუმჩნეველი არავისთვის რჩება თქვენი მონდომება და ენთუზიაზმი. სულ ასეეეეეეეე ხალისიანად გაგეგრძელებინოთ

    ОтветитьУдалить